gezegenruhum Elisa8 ben hiç kullanmadim . Doktor tavsiyede etmedi . Biz ceviz ve haftada bir balık tükettik genel olarak. Ama doktorunuz kullanın dediyse kullanın omg3 çocukların sağlığı için önemli.
2124 Bizm doktorumuz da 1 yaşında vermişti kullandım uzun süre sıvı olanını şimdi kızm 4 aylık 1 yaşında ona da vercem inşallah
Ardenaden Kulandim kizmda hala kuulaniyorm duzenli.balik yemiyorsa ki yazin pek yenmiyor ya da bebek sevmiyor kulanilmali kesinlikle dedi dr um