alihamzahlas Bebeğim daha 4 aylık ama şimdiden nereden almalıyım diye düşünüyorum.ek gıdaya hazır olmak için. Alıp memnun kaldığınız ürünler var mı?
kedilibebeklianne Og kullanıyorum memnunum markana lütfenin içinde yabancı madde bulundu İrmik tarhana yulaf ve buğday unu ruşeym iğde tozu unu keçiboynuzu ve hurma özü toz bisküvi falan almıştım