İkizlerim 8 aylıklar bu zmana kadar hep hipp kullandık yani doğal olaraksütüm yetmiyordu ikisine şuan daha da azaldı sanki doymuyorlar gibi geliyor ek gıdada fazla alıyorlar ama yine de mamayı görünce çıldırıyorlar aptamil hipp e göre biraz daha şekerli tercih etmek istemiyorum sma araştırdım sipariş ettim şimdi bakalım deneyeceğim bi de hipp her yerde bulamıyoruz internetten alıyorum vs. Neyse soruma gelecek olursak ikisini de kullanan anneler olarak hangisini önerirsiniz