Kızlar ben oğlumu 1 ay önce memeden kestim keserken bi tane hap kullandım mastit olmamak için dostinex ismi galiba sonra normal olması gereken döngümde reglm oldu 10 gün önce de reglm kesildi zaten ama bugün tekrar benden kanama gelmiş ya neden böyle olduki 10 gün önce kesildim daha bu ilaç etkilemiş olabilir mi regl döngüsünü ama etkilese ilk regl dönemini etkilemez miydi kafam çok karıştı bu hapı kullanıp buna benzer olay yaşayan var mı acaba bu hap etkiliyor mu regl döngülerini yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler 🥹