_mom doktora gidin losyon veriyorlar hem sizin için hem bebek için benimde bebeğim 2 aylıktı uyuz olmuştuk hep sirkeyle geçmiyor geçiyor kısa süre sonra tekrarlıyor doktora gidip losyon kullansanız daha iyi çamaşırları 60da yıkayıp ütüleyin kirlilerinizi çöp poşetine koyun öyle yıkayın günlük üstünuzu değiştirin evi sirkeli suyla silin koltuk halı nevresimler günlük değişsin benim psikolojim çok bozulmuştu hala daha kasindigimda uyuzdsn korkuyorum inşallah bir an önce atlatirsiniz