Bebeğim 6 buçuk aylık ilk zamanlar saçını kesmiştik saçı uzadı fakat çok az üstleri uzadı yanları ve kısa uzatabileceğim bi yöntem var mı acaba bilenler yardımcı olur mu az bi saçı var onada çıtçıtlı toka takıyorum bazen yazın yine şapkayla kurtarıyordu da şimdi toka vs takmazsam erkek bebek sanıyorlar 😂😂