Mygirlmybaby geçen burada birine daha yazmıştım. Her çocuk her şeyi bayıla bayıla yağacak diye bir şey yok. Cırtlak kitap sevmiyordur? Benim kızım da 2 yaşında. İlk bir dönem çok sevdi, oynadı, oyalandı ama şu an tüm sayfalarını bildiği için aradan birkaç sayfayı yapıp atıyor ki benim kızım normalde kitap aşığıdır yani sıkılmaz asla ama demek ki artık ilgisini çekmiyor diyorum bende. Aynı şey yapboz ve puzzle için de geçerli. İlk 1 defa yapar sonra bir daha suratına dahi bakmaz çünkü puzzle sevmiyor. Yani çocuğunuz sevmiyorsa bunda anormal ne olabilir?