iremaydmr Size ve bebeğe göre değişiyor bu. Benim kızım 11,5 aylık hala gece beslenmesi var. 2 yaşında gece beslenmesi yapan bebek bile var. Yani sizin ne zaman kesmek istediğinize bağlı. Doktorlar 10-12. aydan sonra geceyi kesebilirsiniz diyorlar genelde