Arkadaşlar merhaba oğlum bir yaşında iki gındur hasta ateşlendi bogazları intahaplaşmış ilaç verdi doktor antibiyotik. Bugün geceden beri çok sık kaka yapmaya başladı 4. 5oldu sizce neden normalde oğlum hep kabız dır dün bende tavuk suyu falan içirdim. Çorba yapmıştım