1Umut sevdaugrl 2 yaş günde az az da olsa 4 öğün yedirmeye çalışıyorum.Çok yemeyen bir bebe,o nedenle 4 öğün.
mysozclk utkummm banada oyle geliyor zaten yapıyorum yemiyor o yuzden kalkıyor gecelerı anne sutu alırken kalkmıyordu sımdı mamaya gectık 1 hafta oldu kalkıyor 😢
utkummm mysozclk benimki dogdugundan beri saat basi kalkiyo sutum yetmiyodur artik belki diye mama deniyorum icmiyo ama acliktan degil aliskanlik oldu uyaninca emmesi cubku acikiyodur ondan uyaniyodur diye saat basi emzirdim simdide onu istiyo surekli😪
zeyneple utkummm evet dışında her arada vermiyorum tabi zaten süt içiyor. 1-2 kez veriyorum meyveli yoğurt yapıyorum içine biraz bebe bisküvisi seviyor.
utkummm zeyneple ya ben meyveli yogurdu oglen veriyordum yetersiz aksamda yediklerimizden yetersiz midir oglen sadece meyveli yogurt yada irmikle meyve falan
cigdem_goktug 9 ay 21 günlük 👶 3öğün veriyorum aralarda meyve veya ona yaptığım kekten veriyorum kendı yaptığım meyvasuyu ile
ebru3457 selva458_ nasıl yani ek gıda olarak bi kuşluk vakti veriyorum çok az genelde emzirme ağırlıklı gidiyoruz zaten yani ek gıdayı çok yemiyor bi kaç bi kaç kaşık bide öğleyle ikindi arası veriyorum akşam yemiyor emiuor
Canmete ArvenMom neler veriyorsunuz peki yemek önerisi ara öğün önerisi söyler misiniz lütfen bulamıyorum artık
melekkkizim bilememolabilir bizde de durum aynı emiyor mu ya da mama alıyor mu 31 ocak doğumluyuz bizde
bilememolabilir melekkkizim biz alerjik bebegiz . 3 ayda emmeyi kendi biraktı dahada emmedi. Sonra mamaya gectik daha sonra alerji maması zorla yediriyorum mamayı elimde biberon geze geze .
mehmetalp42 TulayGeriDon bizde 4 ay 15 gün tek öğün çorba veya irmikli ek gida veriyorum, sonrasinda hep emiyor bazen de geceleri mama yapıyorum. Ama çok nadir o aptamil
ipelya Kızım 13 aylık 3 ana öğün yapıyor. Ara dameyve. Maalesef çok az yiyor dr zorlama dedi . Yemeyince çok üzülüyorum ama elden bi şey gelmiyor. Insaallah duzelirr bu durum. Kilo durumları nasıl kizlar. 2820 doğdu şuan 9700. Boyu 80 cm
durusemahmet sevdaugrl bebeğim tam 8 ay 10 günlük 26 ocak doğumlu açıkçası yemiyor bebeğim fazla canı isterse veriyorum çorba seviyor 10 kaşık anca içiyor bebek kaşığı ile sabahları yumurta vermeye çalışıyorum bir kaşık bile yemiyor toplam avakado yoğurt muz karışımı yapıyorum ara öğün
duruliva bilememolabilir Benim kızımda aynı öyleydi bir yaşına girecek hala süt içirmiyorum mamalara alerjisi vardı yemedi dördüncü ayına doğru çorba yemek suları vermeye başladım mamayıda bıraktırdım emmedide pirinç unu yapıyordum üç aylıkkende yine mama yemiyordu