3_4 ay oluyor spiral taktıralı adete 10 gün varken adet sancısı gibi sancı çekip bel kasık ağrım olmuştu doktora gittim ultrason kontolü istedim yerindemi diye yerinde dediler içim rahatladı ama adet olamıyorum bu ay adet günümde kahverengi leke geldi hah dedim oluyorum sonra kesildi dün yine leke geldi tamam söküldü dedim yok ped bile dolmamış az bişey yani yerleşme kanaması gibi az olunca korkularım başladı ama spiral yerinde dedi doktor nasıl mümkün olacak ki, adetim geç sökülmesi spiral kaynaklı mı daha önce yaşayan varmı normalmi anlamadım bu ay ilk kez böyle sorun yaşadım