Kızım ıkı gundur hasta sesı zor cıkıyor muhtemelen bogazları şiş hırıltısı var bıde nefes alıp verırken horluyor gıbı ses çıkarıyor. Istahı yok. Burnu akıyor
Burnunu serumla temızledım dün ıkı kez ama 2 buçuk yasında artık yaptırmıyor acıyor anne dıyor zor yaptım nebilazor kullanmaya da müsade etmıyor. İlaç olarakta canpolat iburamin bi de cinko veriyorum. Acıllerde ana baba günüdür smdı gitsem farklı bişey yapar mı sizce