Kızım alerjik ve üç aylık bir aydır diyetteyim ama arada kaka da kan görüyoruz ve çok karnı ağrıyor gaz mı yoksa yediklerim mi dokunuyor anlamadım. Bir demlik kimyon çayı içiyorum gaz yapacak şeyler yemiyorum üşütmüyoruz spor yaptırıyorum kiraz çekirdekli kemer kullanıyoruz yok yine de yok bir aylıkken bu kadar gazı yoktu. Kakası gelince çok ağlıyor ıkınıyor yapamıyor. Yapınca rahatlıyor ama cıvık yapıyor. Özel mama mı versem diyorum artık yoruldum sütüm mü yaramıyor yoksa daha küçük geçer mi ya akıl verin geçecek mi bu yorgun uykusuz geceler