agustosbocegimm1608 Kızlar bebeğimin bezinde her zaman olmasa da su son zamanlarda bazen pembe leke görüyorum ve pipisinin ucuda deri soyulması gibi pembe döküntülü oluyo temizliyorum her defasında ama kana benzemiyo nedir sizce bu ya
sakinol66 agustosbocegimm1608 büyük ihtimalle sıvı alımı yeterersizliğinden kaynaklanıyor geçen yaz bizim de başımıza geldi aşırı huysuzdu bezinde pembelik oluyordu doktora götürdük sıvı alımı az dedi kum döküyor demişti ilaç verdi su içmesini arttırdık geçti çok şükür
[silindi] agustosbocegimm1608 benim kizimda da oldu 5 günlüktü bezinde pembemsi kanlı akıntı gördüm azıcık. Yetersiz beslenme dedi doktor
agustosbocegimm1608 [silindi] iyi beslendiğine eminim cünkü bazen saatte bir emziriyorum basen istiyo yarım saatte bir
suheyla92 agustosbocegimm1608 pembe turuncu lekeler yetersiz beslendigini ya da susuz kaldigini gösterir doyduguna eminseniz su verin gececektir
suheyla92 agustosbocegimm1608 verilir zaten doktor da ayni seyi söyleyecektir size. Gidip gosterin mutlaka
[silindi] agustosbocegimm1608 ama tam doysa yarım saatte bir istemez emzirmeye devam edin ama arada mama takviyesi iyi gelir. Siz yine de doktora danışın biz ne desek boş
agustosbocegimm1608 [silindi] bazen memeyi uyumak icin kullanıyo öyle sanıyorum bende ac oldugunu düşünmedim hiç kendi bırakana kadar agzında tutuyorum memeyi