Kızlar bir aylık bebeğim var, Normal doğum olduğu halde malesef doğduğundan beri sütüm az geliyor yetmiyor 🤷♀️Sarılık da olduktan sonra mama vermeye başladık.. bugüne kadar hep önce emzirdim sonra mama verdim sonra da göğsümü sağdım..en fazla 20 cc görebildim 😔o da her sağımda değil; bazen 5, bazen 10 cc çıkıyor..biberona alışmasın diye önce hep kaşıkla veriyordum,önce 30 cc verdik, sonra 40, simdi de 60 a çıkardık çünkü doymuyordu.. ama kaşıkla verirken çoğu dökülüyor ve sanırım bebek de doyduğunu anlamıyordu.. şuan biberona dönmüş durumdayım😔bugünkü kontrolümüzde doktora sağdığım süt miktarını söyleyince kesinlikle mama takviyesi şart yoksa 20 cc sütle doymaz çocuk dedi.emerken de ne kadar geldiğini bilemeyiz dedi. her Mamadan önce emzirmeye çalışıyorum, gündüzleri yine emiyor biraz ama akşama geceye doğru artık sanırım süt azalıyor, hiç emmek istemiyor sinirlenip ağlıyor 😔sanırım gittikçe azalacak benim sütüm 😔çok üzülüyorum.. benimle aynı durumu yaşayan var mı ? Nasıl Bi yol izlediniz merak ediyorum..