gunes25 eşiniz için kolay bunları söylemek. Yaşayacak olan sizsiniz. Destek olmayan eşle perişan olursunuz . Destekleyen bir eşiniz olsa bile yine sorumluluğun çoğu sizde olacak. Gelelim önerime 3 çocuğum var . 9 yaş, 27 ay ve 3,5 aylık olmak üzere. Son ikisinin arasında 2 yaş var. Eşimden başka yardım edenimiz yok. Kıskanmasın diye hep önceliği 2 numaraya verdik. Ağzınla kuşta tutsan yine kıskanıyorlar orası ayrı ama süreci iyi yönettiğimizi düşünüyorum. Uyutmak çok zor. Küçüğü uyutuyorum geliyor kulağının dibinde bağırıp uyandırıyor. Bunu oyun sanıyor. İki bezli çocuk başlı başına uğraştırıyor.Örneklendirmelerimi sıralayabilirim ama kısacası canım çıkıyor. Çok yorgunum. Yani arkadaş olsun tek kalmasın diye bu sürece bu kadar erken girmek bence iyi bir karar değil. Arkadaşı siz olun yada bol bol parka götürün akranlarıyla bir araya gelsin. Yaşlandım vala bu ortanca yüzünden.