busragggg benim kızım da 7 aylık olucak 6ıncı ayına girince başladık ek gıdaya şu an 3 gün kuralıyla tadımlara devam valla bende imstagramdakilere bakınca hani sanki çocuk aç kalıyormuş gibi hissediyorum ama aslında şu an bu tadım dönemi doymalık yemiyorlae işte anne yüreği. Genelde iki öğün vermeye çalışıyorum ama bazen düzen şaşabiliyor bebek bu bir günü bir günğne tutmuyor, önceliğim mama tabiki (emmiyor) sonra aradan 1-2 saat geçince ek gıda veriyorum, günde iki kere veriyorsam birisi mesela daha önce tadına baktığı bildiği birşey oluyor mesela bugün elmalı havuçlu irmikli mama yapmıştım ondan verdim, birisi de ilk tadım yaptırdığım birşey oluyor mesela sabah ta kahvaltıda bizimle yumurta sarısı yedi