Kızlar sol dudakta parmagimla masaj yapar gibi bastirdigimda sanki içinde nohut tanesimi desem mercimek tanesimi desem öyle bisey hissettim?yada böyle içten çıkan sivilce gibi.çıkarmı içerde:(neden olur acaba.çok korktum.4.5 ay önce smear vermistim temiz demişti doktor.ayy canım çok sıkıldı yaa.