Kızlar binde panik atak, travma sonrası stres bozukluğu, anksiyete var ve geçen hafta emdr tedaviye başladım artık çok zor oluyor cünkü bu vaziyet benim için. Tam iyileşmeye karar verdim ki bu duyduğumuz haberler kadınlar, çocuklar dışarı cıkamaz olduk🥹 çocuklarımı parka gotürmek istemiyorum iki tane kücücükler biri saldırsa nasıl korurum onları. Nereye kadar cıkmayacağız. Yok bebek kesicez falan yazmışlar telegrama onları gördüm şimdi bu platformda çok üzgünüm