mervee775 Annelikte en çok zorlandığım konu 10. Ay oldu doğduğundan beri derin uykuya hiç bi zaman dalmadı ama 10. Ay hiç uykuya dalmıyor inanılmaz gerginim inanılmaz huzursuz oluyorum gündüz yoruluyor dışarı çıkıyoruz odamızı havalandırıyorum gürültü ses yok rahatsız eden bana yardımcı olun lütfen uyuması için ayakta sallıyorum kucakta sallıyorum ama başaramıyorum uyutmayı
kuzeyinannesi06 mervee775 biran kendim post açtım sandım o derece aynı 9ay 9 günlük artık inancım kalmadı
nurbahar33 gece rahatsız eden ne ben de bulamadım 6 aylık olacak nerdeyse gazı bitmedi , mide bağırsak sorunu olan çocuklar yatmıyor benim gördüğm ya. buna şifa olan ne de ne ilaç yok. saat sabahın 5 i kucağımda iki büklüm uyumaya çalışıyor hala.
pisipisi12 Karanfil yağıyla masaj yapabilirsiniz rahatlatır ama biraz seyreltmeniz gerekiyor acı çünkü
mervee775 pisipisi12 doktorumuz önermedi dentinox diye bi krem yazdı devlet karşılamıyor çok iyi geldi bide günde 4 defa nohut tanesi kadar koyyorum elimle diş etlerine sürüyorum
utkummm mervee775 baya zorlandiginda bende oyle yapiyorumda bi iki saat sonra yine ayni deli gibi kulaklarini cekiyo