26azraa seda1766 kullanışmış nasıl alabiliyosun baskasının hiç dejenfekte degil 100 tl gayette iyi makıneler haşt etmiş beni perişan etti kim öıkardıysa allh razı olsun canında yanmıyo gezdigin yerde tak dolsun süperr
TgbasultAn seda1766 el pompası cok acıtıyor söyliyim memenin ucunu cekıyor. Ben eleltiriklisini aldım cok memnunum zaten bi yerden sonra kullanmayı bırakıyosun
efaenda2161 seda1766 bende var bizzat aldım gerçekten işe yaradı sütüm çok azdı hemde çok ona rağmen gelmişti ama 1 hafta ancak kullandım çğnkü kesildi boyundan asmak için küçük bir yeri bile var