MomTubamom 22 günlük bebeğimin göğüsleri şiş beze var sert yani ne yapmam lazım başına gelen varmı bide huysuzlanıyo bu ara ondanmıdır
Cnsgzde MomTubamom kesinlikle ovma özellıkle uyarıyorlar ovmayın diye araştırın isterseniz eskiler dermiş ovun diye ama cok zararlıymış ben kendım bizzat doktoruna sormuştum
esrasglk MomTubamom Ondan olabilir canım benim bebeğimde 31 günlük çok ağrı yapıyormuş doktorum masaj yapmamı söyledi yapınca rahatlıyor
Emirkaan Geç doğan bebeklerde oluyormuş diye duymuştum benim oğlumda da vardı geçti ellemeyin bencede hiç
aaaa canm benim kizimdada vardi.doktor annedeki hormonlar gebelikte bebege gectigi icin olabiliyo.ellemeyin 40 cikinca gecer demisti.oylede oldu.
Tky58 MomTubamom hiç birşey yapmıçaksın o kendi kendine geçicek canım ovalama sakın hatta kremlerken bastırmadan sürmeye özen göstermelisin. Doktorlar çok karşı dokunulmasına.
ikievlatannesiii MomTubamom benim bebegimde 27 gunluk canim benim bebegiminkide sis daha 2 gun okdu doktora goturup sorali kendi gecer sen sakin dokunma dedi ovunca vucuda iltihap dagiliyomus kesinlikle ovma
FilAyk MomTubamom sakın ovma hayta dokunmamaya çalış doktorun uyarması gerekiyordu bizi uyardı. Ben sormadan söyledi sıkma ovma dedi. Eskiler sıkarmış içinden süt çıkar derlerdi süt varmış