urzgrkn Postunu okuyunca gözlerim dolu dolu oldu gerçekten Allah yardımcın olsun bende buna benzer postlar atıyordum korkudan sürekli stres altındaydım benim bebeğim 4 gün kadar hastanede de yattı eve getirdik tekrar devam etti sarılığı gerçekten sürekli ağlardım bebeğimde uyanmaz ağlamazdı bile varla yok arasında bişeydi ve erken doğumdu çok zayıftı şuanda 1 ay 13 günlük ve çok şükür o günler geride kaldı nerdeyse 2 kilo kadar aldı kendi doğum kilosu 2 ydi şuanda 4 olmak üzere
Tek diceğim 2 saat bile değil 1.5 saatte bir hatta fırsat buldukça saatte bir bile olabilir geçmesin bile bu süre mama kullanma dicekler ama gerekirse kullan günde geceleri 1 defa versen bile olur mama bu süreci atlatmanda daha güzel yardımcı olacaktı uyanmadığı süre zarfında şekerli su yapıp 1 2 çay kaşığı içirsen de iyi olur
Sarılık bi nevi şeker düşüklüğünden dolayı oluyor mama şekerli süt zaten
Çok geçmiş olsun rabbim sana bağışlasın inşallah 🙏