aslikrl Merhabalar emzirme döneminde idrar yolu enfeksiyonu yaşıyorum.Doktor piyelosptyl verdi. Kullanan var mı bebeği emzirsem sıkıntı yaşar mıyım? Bebeğim 10 aylık ve özellikle geceleri saat başı emzirmemi istiyor,bırakamam diye ilaca da başlayamadım 🥹
nursercan aslikrl ben crpm sürekli yükseldiği için doktorum b grubu zararsız antibiyotik kullanmamda sakınca olmayacağını belirmişti ve bende kullandım bebeğim 10 aylık
sebebiyok aslikrl mastitten dolayi kullanmistim antibiyotik sorun yasamadik size yazilani da hamileligimde kullanmistim idrar yolu enf icin vermisti kadin dogum uzmani
Eesmaaanur aslikrl ben ameliyat oldum sonrasında kullandım. Ama bunu doktora sordaydiniz keşke. Bazıları emzirme döneminde kullanılıyor ama bunu doktor demeli. En azından aile hekimine gidip sorabilirsiniz. Çok geçmiş olsun