cihangirgozde canım ben kızıma aldım ek gıda sürecinde. Elinde yıkaman gerekiyor ve yanında gelen kağıttaki temizlik önerilerine uyarsan koku yapmıyor. Ama görümcem bulaşık makinesine atmış maalesef ki koku yapmış. Oioi den memnun kaldın mı dersen o paraya daha sağlıklı malzemeden bir sürü malzeme alınır.