28Fatos28 Kızlar bebeğim alt ve üst gazını çıkarıyor ama ona rağmen sürekli ıkınma inleme halinde 24 günlüğüz ne yapmalıyım ???
Sibelmuc benimki de üç ay böyleydi uykusunda daha çok. normal merak etme. doktor bişey yapmaya gerek yok geçecek demişti. Geçti bi kaç ayda. Gözünüzaydın bu arada güzellikle büyüsün🙏🏻