sblkrtt mama katılaştıran bir şeyden bahsetmişti bize de doktor. Anne sütü ile de oluyormuş. Mama yoğun bir kıvama geliyor ve mideden geri gelmiyormuş besledikten sonra. Ama bir miktar kabız yapıyor diye de söylemişti.
Şimdi baktım bebelac thickener var, açıklamada nasıl kullanılacağı yazıyor bir göz atın belki işinize yarar.