Merhabalar sömestr tatilinden sonra işe dönüyorum.bebeğimle bakıcı ilgilenecek. Benim akrabam oluyor bu yüzden ücret mevzusunu tam konuşamadık.çevremde de bakıcı ile çalışan yok.ben Yarım gün çalışacağım. Bu halde sizler ne kadar ücret veriyorsunuz acaba. İki taraf için de hak geçmesin istiyorum bi taraftan.