9 ay 11 günlük dün doktor kontrolümüz vardı uyku kalitesinin gece emmesinden daha mühim olduğunu zaten 3 öğünle gece beslenmesinde alacağı kaloriden daha fazla beslendiğini uykusunu bölmemesini tembihledi doktorumuz saat 02.54 halen uğraşıyorum ağlıyor ağlayacak ağladığı susturamadığınız noktada babaya devredin sizi her gördüğünde isteyecek ne yazıkki dedi