Bebeğim 10 ay 28 günlük hiç düşünmedim suan ayırmayı zaten düşünememde. Ama bugün uygulama da başlayabilirsiniz vs demis. Suan gündemdeki olay geldi aklıma suanı gec uzunm bir süre ayıramam galiba. Bende isterim tabiki ayırmak ama bu dünya artık benim pskolojimi bozdu. Gecen bi post gördüm 3 ay 6 aylıkken ayırdım diyenleri okudum şok oldum . Saygım sonsuz her anne ve bebek kendine özel tabii .