2 aylık bebeğimi üşüttü galiba geniz akıntısı basladı nefes alamıyor burnu foşur foşur ediyor öksürmeye başladı emmiyor uyumuyor doktora götürdüm hiç ilgilenmedi asist verdı macrol verdı asist balgam sokturucü daha cok öksürtecek korkuyorum vermeye Baska sprey fılan kullanan var mı daha cok kucuk korkuyorum bıseler kullanmaya