2kizannesi97
Okulların açılmasına iki hafta kala bizde bitle mücadele ettik kuzenimin oğlu oğlumla birlikte oynuyordu bir akşam annem aradı söyledi çocuğunun kafasına bi bak diye bir baktım var korktum hemen eşime ilaç aldırdım o akşam kullandım 5 tane koca koca yakalım.Tıraş ettirdim sonra.Çabuk müdahale ettiğim için bir hafta da gitti hiçbirsey kalmadı.Kız çocuğu daha zor saçları uzun olduğu için geçer inşaallah.Çok pis birşey en korktuğum şey,çocuğunu banyo yaptırmak bakımıyla ilgilenmek bu kadar mı zor ya