Arkadaşlar merhaba bebeğim 4 ay 23 günlük yakında 5 aylık olacak birkaç gündür aşırı huzursuz dün ve bugün o kadar ağladı ki asla sakinleşmiyor öyle ki dün korktum bu kadar ağlamasına hastaneye götürdük doktor emin olmamakla beraber diş ağrısı olabilir dedi ama henüz belirgin bir şey yok bu dönemde ağrı oluyor mu bana erken geldi acaba başka sıkıntısı mı var dedim atak haftası falan mı acaba annemde okuyup duruyor nazar diyor çözemedim ya ilk defa bebeğimi bu kadar ağlarken görüyorum