Kızlar bebekkende çok terleyen bir bebekti . Şu an 4 yaşında yine aşırı terliyor . Gece özellikle uykudayken . Hiç doktora sorma gereği de duymadım bunca zamandır hep unutuyorum genelde . Var mı aranızda böyle durumda olan . Normal mi acaba bu kadar fazla terlemesi ?