Bizde geçirdik sadece alerji şurubu kullandık her yerine yayılıyor su toplar gibi oluyor sonra onlar sönüp zamanla kendi kendine geçiyor başka çaresi yokmuş ateş filan olmamıştı bizde birde karadut özü vermiştim oğluma çay kaşığıyla ağız yarası olursa iyi gelsin diye