Kızlar kızım park pesikte yatıyor.Kullananlae bilir bebek çıksın diye fermuari var.Ama ben orayı acsamda kızım gece de dahil uyandığında üsten kendini atıp (yatağına çıkıyor,sonra yatağımdan iniyor)inmeye çalışıyor.Ama bir gün düşecek diye korkuyorum.Montessorri yatak düşündüm ama onların kenarlarından da sarkitcak kendini.Sizce ne yapmalıyım?