mombof2 Selamlar, bebeğim 3.5 aylık sadece anne sütü alıyor. Daha adetim başlamadı. Ek korunma yöntemi kullanmadık. Bu şekilde gebe kalan var mı ? Adet olmadığım için anlayamıyorum da..
imaddesi mombof2 kız 21. Yüzyıldayız burda bir sürü örnek de var valla cesaretinizi hayran kaldım. Biz stresten ilişkiye giremiyoduk spiral taktırdım biraz olsun rahatız hala da ekstra korunuyoruz. Süt korumaz bunu unutmayın
Ertugrulsena mombof2 arkadaşım hamile kızı 9 aylık kendisi 4 aylık hamile oda sizin gibi düşünüp önlem almamış. Şola girdi kız
sevimailesi mombof2 süt korumaz cnm korur diye düşünüyorsan egerki doğum yaptıktan sonra adet görmemek çok normal bende hiç görmedim üstüne korundugum halde hamile kaldım özelikle adet görmeyenlerde daha çok rastlanan bir durum dikkt et derim birde sen hiç korunmazken dahada yuksek
iki_prensesannesi mombof2 evet emzirirken hamile kaldım kızım 1 yaşındaydi öğrendiğimde gebeligimde 3 üncü ayindaydim o kadar fark etmemisim hanben korunmuyordum orası ayrı mesela ikizlerim olsun istiyordum çünkü 🤣gebeyken de emzirmeye devam ettim çünkü doktorum bir sorun görmedi doğuma kadar ve sonrası da 3 ay emzirdim
mikrofon0 mombof2 ben hap kullanmaya başladım 40 ım çıkar çıkmaz regl olmamıştım o yüzden ilk yedi gün doktor eşinde korunsun sonra gerek yok dedi korunun yoksa minik sürprizler olabilir 😅😅
nazlik mikrofon0 neden ilk yedi gün acaba hap için doktorunuz ne dedi yan etkilerinden korkuyorum ciğere veya beyne pıhtı atması korkutuyor benim görümcem ölümden dönmüştü bu yüzden
Bebegimm1 mombof2 önce test yaptırın en az 2 yöntemle korunun şahsen ben yıllarca öyle yaptım korunmasız ilişkide hamile kalma ihtimali yüksek
iki_prensesannesi mikrofon0 @Cipsdelisianne hayır ya ben ikiz çocuklarım olsun istiyordum . O yüzden doğumdan sonra da korunmadim yaş farkı çok olmasın diye şimdi biri 23 aylık diğeri 36 aylik
mikrofon0 iki_prensesannesi ikiz yanlış Kelime olmuş o zaman yaşıt olurlar canım yada yaşları yakın deseydin 😄😄
iki_prensesannesi mikrofon0 düzeltiyorum 😄 ikiz bebeklerim olsun istediğim için aralarına çok yaş farkı koymadan ikinciye hamile kaldım 😊
Edo_yekta12 mombof2 süt korumaz. Adet olmasanız bile yumurtlamanız vardır. Böyle süt korur nasılsa mantığıyla o kadar hamile kalan insan var ki keşke önleminizi alsaydınız çok küçük daha
daha_ben_buyumemisken mombof2 mombof2 oksitosin hormonu nedir süt koruyor nedir azıcık aristirin yahu… Telefonlar akıllı artık gerisine gerek yok sadece yazacaksın
mombof2 daha_ben_buyumemisken her şeyi biliyorum merak etmeyin. Ben süt korur mu diye sormadım, hamile kalan örnekler var mı diye sordum sadece
Yasemin29052611 mombof2 süt korumaz. 2 çocuktan sonra tüplerimi bağlattım. Hala korkuyorum ya hamile kalırsam diye bende ki de aşırı rahatsızlık herhalde 😁
mamabear_ mombof2 bu forumda her gün en az 1 tane bu sorudan görüyorum. Hastaneden çıkarken veya doğum sonrasında muayene olmaya gittiğinizde, sağlık ocaklarında sizi bilgilendirmiyorlar mı korunma yöntemleri ile ilgili? Süt korumaz diye kamu spotu yapsalar keşke