Merhabalar 4 yaşındaki oğlum 2 yıl önce bezi bırakmıştı. Böyle bir sorunumuz yoktu. Yaklaşık 2 aydır gece veya gündüz çiş kaçırmaya başladı. Gece komple yapıyor, gündüz bir kaç damla kaçırıp söylüyor devamı için tuvalete gidiyoruz. Bazen hiç kaçırmıyor normal yapıyor. Neden acaba , çişini yaparken yanma v.s yok . Korktuğu bisey yok ayrılık kres v.s . Doktora götürmek lazım mi bilemedim