Oğlumun bir kaç gündür burnu akıyordu gündüz sesi kısılmaya başladı neyse akşam uykusuna kadar başka bir şey yoktu. Şimdi tuvalete kaldırdım bu nasıl ses ya köpek havlaması gibi kesik kesik sesle öksürüyor ateş vs yok(kreşe gidiyor 2,5 yaşında) bu ne olabilir googleda krup diyor korkmalı mıyım?