Deprem korkusu yüzünden oğlum uzun süre yatak odasında yerde yattı bizimle. 1 senedir odasında yatıyor ama gece 4-5 bazen daha geç geliyo. Her yolu denedim geri götürdüm, ellemedim, herkes yatağında uyumalı diye her akşam anlattım tamam diyor yatıyor seviyor odasını ama gece bazen ben duymayım diye ayak ucundan çıkıp kıvrılıyor. Geçti geçecek alışacak derken 1 senedir hep böyle. Yatağım çok büyük değil Sıkışıyoruz haliyle üçümüz ve beni uyuyamadığım için sinir basıyor bazen kalkıp içerse yattığımız oldu benim veya eşimin. Böyle yaşayıp çözüm bulan oldu mu aranızda.