Seysey01 konak meselesini duymadım alerjiyle belirtilerde. Ama illa belli ediyor bebek kendisini bir sorun olduğunu anlıyorsunuz. Kusma, huzursuzluk, karın ağrısı ki hep gurul gurul kıvranma ben ordan anlıyordum, kanlk mukuslu gürültülü kaka köpük köpük oluyordu kakası en başlarda, hafif popoda pişik bunlar oluyordu bizde. Doktor zaten her bebeğin ayrı tepki verdiğini 7 -8 belirtisi olduğunu söylemişti bizimki hala bunlar arada egzema oluyor başka besinlerde.