Oğlum alerjik bebekti çok sukur çoğu alerjisi geçti ve artık normal mamaya geçmeyi düşünüyorum ama hiç bi fikrim yok mamalar hakkında. Kabızlık yapmayan içeriği temiz kilo aldıran bir mama tavsiyesi olan var mı oğlum 13 aylık şuan. Mama alırken nelere dikkat etmeliyim üstlerinde 2 3 4 falan yazıyor hangisini almalıyım hangi marka???