seymafur Kızlar demin göbeğim sarkık benim kilomdan dolayı doğum yapınca haliyle sarktı ve haliyle de sezeryan dikiş yerim altında kalıyor demin bi bakayım dedim biraz acıdı 1 ay oldu doğum yapalı kızarıklık var oramda normal midir endişe etmeli miyim