ayisit Sadeturkkahvesi hadi ya, tanıdık birileri gidiyorsa sorun belki önerebilecekleri yerler varsa bakın, eğer attığınız yer içinize sindiyse direkt gidin
karaninannesi294_ ben kendim yapıyorum hatta 1 hafta sonr tekrar yapıcam biraz daha havalar soğusun çok güzel olmuştu ilk seansim sonra hamile kalınca bıraktım ama çok sevdiğim bir işlem oldu
karaninannesi294_ ayisit bende güzellik uzmaniym ama dedigiinizi hiçbir yerde yapan görmedim Aynı iğnenin kullanımı çok tehlikeli kanamalı bir islem sonuçta sonuçlarını kimse göz ardı edipte 50 TL bile olmayan bir iğneyi tekrar kullanmazlar
ayisit karaninannesi294_ benim yaşadığım şehirde maalesef ucuz fiyatlara yapanlar çok fazlaydı hala var mı bilmiyorum 2 yıldır piyasayla ilgim yok 😕
karaninannesi294_ ayisit Doğrudur korkunç birşey kimseye de güven olmuyor aynı iğneyi 2 kere bile kullanmak bana çok doğru gelmiyor müşterinin gozu önünde paket açılımı olması lazım
Snglkargc_0107 Sadeturkkahvesi dikkat etmek gerek sonrasında ben Bi süre yağlı baharatlı şeylerden uzak durdum ama bi yere kadar yapabildim ama kötü değil şu an zaten çok önce yaptırmıştım
karaninannesi294_ Sadeturkkahvesi korkulack birşey yok bakarsan güneşe çıkmazsan Ufak bir soyulmayla atlatiyorsun