Merhaba anneler bir sorum olacak size. Sağ göğsümde kahverengi kısmın kenarında üstte misket gibi bi şişlik var ve dışardan bi damar da belli oluyor. İçerde de şişlik var. Sürekli emziriyorum ama inmiyor. Hiç ağrımıyorda. Ne yapmam lazım? Nereye gitmem lazım?