sek_kahve feyzanuur ben okuyorum ama okumuyorum desek daha doğru olur. Haftasonu sınav ama hiç çalışmadım
PamukPrensesannesii feyzanuur Pek sayılmaz çıkmış soruları çözdüm birkaç tane de deneme yaptım. Siz nasıl çalıştınız ? Hangi şehir bu arada ?
feyzanuur PamukPrensesannesii kütahyadayım ben. konu çalışıyorum özel eğitim kaldı tek, ünite sonlarını çözüyorum. çıkmış soruları daha çözemedim🤕siz hangi şehirdesiniz?
PamukPrensesannesii feyzanuur Yozgat bende , hiç konu çalışmadım 😅 kaynak var mı elinizde, nereden çalışıyorsunuz PDF mi?
sek_kahve feyzanuur aynen ya, hiç motivasyonum yok maalesef. Biraz sallayacağım, ne mantıklı gelirse artık
feyzanuur sek_kahve inşallah hepsinden geçeriz. çocuk beslenmesi bana zor geldi, diğerleri mantıken yapılır gibi
PamukPrensesannesii feyzanuur Bana da özel eğitim zor geliyor. Kuramcılari felan soruyorlar ya , hepsine Montessoriyi yapıştırasim geliyor
feyzanuur PamukPrensesannesii evet pdf vardı çıkarttım hepsini öyle okuyorum. siz nasıl çalıştınız ki?
feyzanuur PamukPrensesannesii ben onlara formasyon derslerinden hakimim o yüzden zorlamıyo 🥲 ama beslenmede çok ezberlencek şeyler var ya eğer çıkmış sorulardan gelmezse yapamam sanırım
PamukPrensesannesii feyzanuur Bana çıkmış soruları cozsen yeterli olur demislerdi.. bende ata hibrit ata oys den yararlandim
feyzanuur PamukPrensesannesii ben bi yandan öğreneyim diye okuyorum ya bence de çıkmış sorular yetecektir 😄