Kızlar aile sagligi merkezinde test verdim hpv için 9 gün önce hala sonuç çikmamiş:(bide mantar oldum şimdi çok kotuydum bugun bir tık daha iyiyim sadece.benim her zman akıntim vardı sarı,beyaz ama normal saniyordum ben.bir şikayetim yoktu çunku.suyu bol tükentince kesiliyordu hatta.ama mantar olunca genelde hpv oluyormuş.bebegim var o yuzden cok korkuyorum bide bu aralar çok saglik sorunu yaşadım üst uste geldi bide bu olursa allahim koru diyorum:((4 ay öncede smear vermiştim devlette (rutin) temiz demişti doktor.kızlar hpv olsam bile çözümü vardır dimi.bebegim olmasa hiç bu kadar düşünmem ama anne olduktan snra herseyden korkar oldum.