Kızlar saçma gelebilir ama ben çok takıyorum bu durumu. 1 yaşında bebeğim var kucak aşığı ama dışarıya dönük duruyor bel kemiğimde olacak şekilde bana doğru durmuyor ben buna takıyorum çünkü öbür türlü yorucu oluyor ve ben öyle duran bebeklere özenir oldum annesine sarılı bi şekilde duruyolar. Bunu yaşayan ya da çözümü olan var mı