arkadaşlar 15 aylık kızımda kelime yok. Daha doğrusu var da bilinçli söylemiyor. Baba nene dede gel gel anne felan diyor ama bilinçli değil sanki. Ben kitaplardan hayvanları felan gösteriyorum ya, o da eline alıyor kitabı işaret parmağıyla mesela kedinin üstüne geliyor kendi kendine bir şeyler diyor ama anlaşılmıyor. Ama taklit ediyor; kafamı sallıyorum o da sallıyor. Ya da dilimle damağıma vurarak lak lak ses çıkarıyorum o da yapıyor. İsmini söyleyince bakıyor. Dediklerimi de anlıyor gibi. Ama baban nerde kedi nerde diye sorsam gösteremiyor ya da kedi ne diyor desem miyav diye cevap vermiyor. Normal mi araba?