esra55_28
Benim bebeğim 3 buçuk aylık emziriyorum aynı zamanda mama veriyorum ama ebe acıktıkça ağladıkça ver demişti ben 3 ölçek veriyorum ama doktor da yediği kadar ver yerse bir daha yap ver demişti eğer kilosu yerindeyse 4 ölçek yeterli değilse fazla verebilirsin